نوشته شده توسط : hiwebex

همان طور که می دانید امروزه نیاز به راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا زیاد شده است و روزانه فروش بسیار زیادی از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. درامد حاصل از فروش محصولات از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی به حدی بالاست که مدیران شرکت های مختلف را ترغیب می کند که به سمت طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی بروند و درآمد خود را چندین برابر کنند.

نکات مهمی را باید در طراحی فروشگاه اینترنتی در نظر گرفت که ساختار این سایت ها را از دیگر سایت ها متفاوت می کند. وب سایت روشگاه اینترنتی باید به نحوی طراحی گردد که کاربر بتواند به راحتی محصول مورد نظرش را جستجو کرده و به لیست سفارش خود بیفزاید.بنابراین یکی از مهم ترین بخش های فروشگاه اینترنتی, نحوه طراحی سبد خرید کالاست.

نقش طراحی فروشگاه اینترنتی در تجارت

توسعه رسانه های دیجیتال قابلیت های نوینی را تحت عنوان طراحی فروشگاه اینترنتیهم برای مشتری و هم برای شرکت ها خلق کرده است. قابلیت هایی که تجارت و خرید و فروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خود کاملاً جدا ساخته و دریچه تازه ای را به روی تاجران گشوده است. قابلیت هایی که فعالان این عرصه را قدرتمند تر از همیشه کرده نبوغ و خلاقیت است که می تواند در عرصه تجارات الکترونیک کسب و کارتان را در کمترین زمان ممکن متحول نماید.

فروش از طریق فروشگاه اینترنتی در کنار کسب و کار معمولی و یا به عنوان سرمایه گذاری برای یک تجارت الکترونیک مستقل دارای مزایای متعددی است از جمله کاهش هزینه های اضافی در مقایسه باراه اندازی فروشگاه فیزیکی , فعالیت 24 ساعته بدون محدودیت مکانی , جلب مشتری بیشتر, دسترسی آسا ن بدون محدودیت جغرافیایی است.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: